måndag 17 november 2008

Sju

...saker som ni kanske inte vet om mig... Metterillion skrev om det på sin blogg och jag tänkte försöka följa utmaningen.
1. Jag har jobbat som parktant
2. I min ungdom dansade jag klassisk balett, folkdans, stepp och jazz. (inte samtidigt)
3. På min mammas sida är jag släkt med Kolmodin som skrev "Den blomstertid nu kommer"
4. Jag har ridit barbacka på skenande häst, skumpat på kamel som vägrade stanna och simmat med delfiner.
5. Bert-Åke Varg har slickat mig på handen...usch.
6. Min barndomsidol Charlie Norman skrev autograf till mig när vi sprang på varandra.
7. En stor dröm är att skriva en roman och få den publicerad...Nä...det vet väl alla...
7. Min dotter kommer först på alla listor... Nä det vet väl alla också...
7. Jag har hjulat ner i ett orkesterdike....:) Inte allmänt känt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, det visste vi inte :)

Anonym sa...

Oj vad spännande saker! Hoppas du inte skadade dej i hjulningen.
Jag försöker komma på saker om mej, men kommer inte på en enda.

Anonym sa...

Tja, lätt hjärnskakning :) Saker om dej? Finns väl många - Du har ridit elefant, Du badar med skorna på :), Du mailar med en hund fast du är kattmänniska ;) Ska jag fortsätta?

Anonym sa...

Varför just 7 saker?

Anonym sa...

En utmaning från metterillion

Anonym sa...

Låter som du har ett bra liv!
Jag har aldrig skumpat på en kamel eller steppat men jag vill gärna skriva en roman! Jag har faktiskt börjat... Det är fortsättningen som är svår. Livet kom liksom imellan. Fin blogg. Min hittar du är ; http://emel68.wordpress.com/
/Hälsningar "Vän till metterillion