måndag 30 mars 2009

Ordlös men testfull

Verkar inte som jag har massor med ord att dela med mig av för tillfället. Så här kommer en till test... Just nu är min dotter och gör tester på sjukhuset...jobbigt att inte vara med.. Skulle önska jag var en superhjälte som kunde se till att hon alltid var frisk, bara träffade snälla människor, inte behövde vara med om smärtsamma saker och just nu skulle jag vilja flyga förbi sjukhusfönstret och se hur det går.... Så jag testade förståss vilken superhjälte jag skulle vara...fånigt va? Men rätt kul....fast jag kunde visst inte flyga.Du är



















Fantomen
70%
Batman
68%
Spindelmannen
65%
Stålmannen
50%
Robin
37%
Kattkvinnan
31%
Hulken
30%
Wolverine
24%
Hellboy
24%
Du är en levande legend
som har ditt hem i djungeln.



Klicka för att testa vilken superhjälte du är!


1 kommentar:

backastugan sa...

Hittar ingen klickbar länk för att komma till testet.
Jo jag tränar på skrivtestet... men dej kommer jag inte att slå ändå...
Kram