torsdag 26 mars 2009

Skriva nåt i bloggen?

Har tänkt skriva nåt på bloggen länge...men har liksom helt skriv och läs-stopp. Min man tycker att det är synbart symptom att se att jag inte mår bra när jag inte läser eller skriver...och han har rätt. Men ett litet inlägg kan det ju bli om ingenting för att börja...snodde det här från Backastugan...det var kul!

59 words

Speedtest


You reached 355 points, so you achieved position 1998 of 37871 on the ranking list
You type 419 characters per minute
You have 59 correct words and
you have 0 wrong words

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses...
Impad...
Chokad...
Hur i he...te klarade du så många. Typ 1 i sekunden??? Du är en naturbegåvning...
Sen var var det ju meningen att den skulle bli snod..
Tänker länka till detta inlägg från min sida.
Flätan.. ja du vet...

Anonym sa...

Hihi! Det finns en historia bakom...om du vill veta? Jag gick en "kontorskurs" i Västerås. Läraren i maskinskrivning sa att jag aldrig skulle få upp någon hastighet om jag läste varje ord och dessutom skulle det bli fler fel. Man skulle läsa tecken för tecken! Då bestämde jag mig för att jag visst kunde skriva fort+läsa allt+skriva felfritt och slog skolans rekord :) Kul att vara bra på nåt...fast det går ju bättre om man skriver något någongång...