fredag 21 december 2007

TV-debut

Igår gjorde jag min TV-debut. I veckor hade jag gått och längtat till att det skulle bli dags. När programmet skulle börja kändes det som att åka förbi en trafikolycka och inte kunna låta bli att titta. Eller som att jag var ett rådjur i skenet från bilens strålkastare :0

Men så kom intervjun med Åsa Larsson och allt hon sa hade jag glömt. Blev så oerhört glad och peppad. Överraskad blev jag också över alla ni som ringde och smsade mig igår. Tack!

Och för er som undrar...jadå jag tänker ta tillvara på Åsas erbjudande. Det var det bästa pris jag kunde fått och oerhört generöst av henne!

Nu ska jag försöka tänka på något annat och börja stöka inför julen....om jag kan :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!!!!!!!
Jag och matte tittade på dej och höll tummar och tassar. Du var bra och det gick ju bra.
Ta nu tillvara hennes erbjudande.

Anonym sa...

Jag såg programmet först igår kväll eftersom jag jobbat så mycket. Kul att du gick vidare och fick träffa Åsa Larsson. Kul att höra juryns diskussion. Grym och sadistisk, eller hur var det nu...Inte precis så jag tänker på dig :)

Anonym sa...

GRATTIS!!!
Att nackhåren reser sej har man hört talas om, men för mej stog hela flätan rakt ut.
Du var roligast och orginellast var Åsas kommentar, synd att du inte vann, men att ha henne som mentor är helt underbart. Jag önskar dej lycka till i ditt fortsatta skrivande.
Kram

Ina sa...

TV-lösa jag har nu äntligen sett programmet. Grattis vännen! Önskar dig verkligen lycka till med fortsatt skrivande.

Anonym sa...

Ska du aldrig mera skriva här?...

Anonym sa...

Ok, bara för att jag missade programmet och reprisen betyder inte att du måste sluta skriva din blogg. Vi vill ju veta vad som händer i ditt liv när du inte är tv-stjärna ju!