onsdag 31 oktober 2007

Går allt att köpa?

Isåfall skulle jag vilja köpa en god natts sömn..eller flera. När man sover någorlunda som man ska tänker man inte så mycket på sömnen. När man inte gör det tänker man inte på något annat. På fem dygn har jag nu fått ihop totalt 11 timmars sömn. Undrar när gränsen går för att bli psykotisk? Nu kanske???

Provade med droger...ja såna där man får på recept alltså. Men min kropp reagerade bakvänt och jag blev klarvaken med stirriga ögon och ännu tröttare...

Söta smärtpiller hade jag här idag. Två små prinsessor som bakade muffins med jordgubbar, fikade i miniservis i porslin och ringde i klockan efter betjäning ;)

Imorrn ska jag ringa doktorn och be att få sömn på recept.

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch ja! Sömn är guld värt. Jag hade en period av sömnlöshet och provade Valeriana. Har aldrig varit så pigg i hela mitt liv.