söndag 3 juni 2007

Jävla kropp!

Ibland är det för j-igt när kroppen bestämmer åt mig. Då vill jag gärna byta kropp. När jag var liten fanns det ett TV-program som hette Reservdelsmänniskan. Jatack, jag vill gärna ha några reservdelar...

Som jag hade längtat att få träffa tjejerna idag. Men näe det blev inte av. De var jättegulliga och smsade mig när de var på Fjäderholmarna...men det var ju inte riktigt samma sak. Och ibland oroar det mig att människor omkring mig kanske tror att jag inte VILL. Usch kommer ihåg ett motto när jag var på smärtkliniken "Det gäller att vilja det man kan, inte kunna det man vill!" Så himla balanserat och klokt så man vill spy!

Bäst jag slutar skriva innan jag kräks ur mig nya fina ord...Det är så sant som det är sagt. När man är frisk har man många önskningar, när man är sjuk har man bara en.

Massor med kramar till de underbara tjejerna, som jag hoppas inte ger upp på mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här ges inte upp på nån bara för att de är lite ur funktion för tillfället!

Rätt som det är hittar de en bot, kanske laser. Det verkar ju funka på många - och då kommer det vara vi som inte kan och orkar hänga med i ditt tempo.

Jag önskar jag kunde få byta hud. Jag vill inte verka rasistisk - men jag vill inte vara indian.

Anonym sa...

Du är säkert en supersöt Indian :)
Ska hänga upp skylten "Ur funktion" hädanefter när kroppen är dum. Får göra en '"I funktion" också. Rätt bra idé ;)

Anonym sa...

Jag tycker att fastighetsskötaren i din kropp borde få en rejäl uppsträckning. Han gör inte sitt jobb.