tisdag 29 maj 2007

Bolibompa bolibombompaaaa

Känner mig lätt hjärntvättad idag. Nu är vi hemma alla tre i halsfluss.. FAst somliga av oss är ju MER sjuka än andra....(läs mannen). Dottern har himla gott humör fast hon är sjuk, så länge inget går henne emot. Dåååå blir det tåreflöden och dramatik på hög nivå. Jag tror jag är med i en stumfilm igen... Fast den som är tyst är jag. Har tappat rösten igen. Frågade doktorn igår om jag kunde få remiss till logoped. Han tyckte det var HELT NORMALT att tappa rösten ibland....typ 8 gånger om året?? Verkligen?

Jaja, en fördel med att vara tyst är att jag slipper upprepa saker för folk som inte lyssnar....Dottern är superbra på att leka lekar utan rörelse. Vi har legat i sängen och lekt frisör och sen doktor. Fast hon blev lite ledsen när patienten somnade förståss....

Som tur var laddade jag upp med lite böcker&spel från bibblan innan vi däckade denna vända. Så idag har det varit bolibompa bolibombompaa på tvn lite längre än vad som rekommenderas för 3-åringar....och sen datorspel bolibompaa bolibombompaaaa... Otroligt vad den där snutten fastnar i skallen. Tänkte försöka få något skrivet idag men jag kan bara tänka bolibompaa bolibombompaaa....Jag var nog en drake i mitt förra liv....Min man i detta liv är född i drakens år....kan man dra nån slutsats av det? Näääeeee jag vet. Feberpladder...slut i rutan.

Inga kommentarer: