söndag 20 maj 2007

Fuskbloggare

...är jag nog, som skriver lite nu och då. Hade ingen lust att skriva när det enda jag ville skriva var bläää bläää och bläää. Det verkar ju väldans givande att läsa för någon annan :)

Nu känns det som om livet rättar till sig igen efter en knögglig passage. Min goa mamma har dessutom köpt boken om Svitjod. Hurra! Ska bli kul att läsa den...bara jag blir klar med de tre andra som ligger på mitt nattduksbord. Varför heter det så ....nattduksbord...ett bord för en särskild nattduk. Eller ett bord att duka på mitt i natten...hmmm så det är på det man borde ätit alla nattmackor eller vickningar efter krogen...Nån som vet?

Efter en stormig helg verkar solen vara på väg både utomhus och inomhus.

Godkväller!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dåliga dagar är också en del av livet. vi har alla bläää bläää och bläää-dagar.

Jag har en idag. Blä!

Men utan de dåliga kan man inte uppskatta de bra. Eller hur var det? Blää!

Anonym sa...

Mhmmmm.....tja, det är väl ett sätt att klara av blä-dagarna kanske...eller så är det sant. Socker och salt du vet ;) Fast var det inte du som sa att man skulle ha kul jämt?

Skrivarna sa...

Beata trodde det hette nattisbord :0)

Cathrin