onsdag 2 maj 2007

Valborgshelgen

Nu är våren här! Och valborgshelgen är över. Vilken valborgshelg det blev i den här familjen. Barnkalas både lördag och söndag. Själv åkte jag på Spa med en väninna jag inte träffar så ofta. Det var underbart! Vi bodde på Grand Hotel Saltsjöbaden och det var som att bo på ett slott. Fast inget ställe är bättre än sin personal och mitt minne av dem var servitrisen Ann och massören Katja. Snacka om serviceminded!

Mycket prat och skrat blev det med min vän. Så n u har vi bestämt oss! Det ska bli en årlig grejj - en spavistelse tillsammans om året. Hurra!

Min man och dotter hämtade upp mig i stan och träffade Pippi dessförinnan på junibacken. Det var Valborgsmässoafton. Igår var vi hos vänner och tog det lugnt, sedan lånade vi deras sköldpadda innan vi drog iväg och badade. Fullt upp!

Så nu är jag inte ensam härhemma utan Albin är i rummet brevid. Vi spanar på varandra emellanåt. Och jag undrar om inte jag tycker det är lika roligt som min lilla dotter :)

Apropå henne....nu är det dags att springa till dagis.

Jag är nog ingen riktig bloggare....eller så har jag bara inte kommit igång ännu! vi får välan se...Kanske kommer mina krönikor att dyka upp här också. Vem vet!

Ha det så gott i bloggvärlden!

Inga kommentarer: